Text dopisu do AT Computers


Vážená společnosti,
Koupil jsem si notebook Vaší značky v ostravské pobočce firmy Datart.
Je to Premio 2050N jde o model s 2,6GHz procesorem Celeron 40GB HDD, 256MB RAM, DVD-RW…

A co mě opravdu hodně mrzí je, že k němu nikde nemohu sehnat autoadaptér, přesto, že je úplně stejný pro více (ne-li pro všechny) notebooky Premio. Zde Vám popíšu jakým způsobem jsem postupoval:
Krok č.1
V Datartu jej bohužel nemají.

Krok č.2
Požádal jsem personál Datartu o individuální objednání zboží. Přes očividnou místní snahu objednávka selhala na faktu, že se údajně nemohli dovolat prodejci. Bylo mi tedy svěřeno dané telefonní číslo s doporučením, abych to zkusil sám, třeba zítra..

Krok č.3
Našel jsem si vytoužený autoadaptér v nabídce na Internetu na www.atcomp.cz, zaregistroval jsem se (jen kvůli němu) a pokusil jsem se ho objednat.
Propracoval jsem se až k bodu, kdy je třeba objednávku potvrdit. Odkaz na stránky pro potvrzení objednávky bohužel nefungovaly a tak se mi to nepodařilo…

Krok č.4
Naštěstí jsem na zmíněných webových stránkách našel i telefonní kontakty a tak jsem pár čísel zkusmo vyzkoušel. Nutno podotknout, že byl pátek odpoledne asi 17:30 (Já blázen zhýčkaná společnostmi s 24hodinovou službou zákazníkům jsem podobné číslo hledal i u Vás).
Pravděpodobně proto jsem se dovolal jen na jediné mobilní číslo a to hned vedle emailu XXXXXX@atcomp.cz (jméno si bohužel nepamatuji) Daný pracovník mě požádal, abych mu svou objednávku přeposlal a přislíbil, že ji hned (až) v pondělí vyřídí a zboží mi zašle. Ovšem s tím, že budu muset uhradit dopravu, což jsem bral jako poznámku trapnou, jelikož jsem považoval za samozřejmost o které není třeba diskutovat. Postačilo by ji připsat na fakturu. Autoadaptér skutečně potřebuji a kvůli pár korunám za dopravu bych si určitě vlasy netrhal… Ale ujistil jsem jej, že dopravu uhradím a považoval jsem tedy věc za vyřízenou a očekával objednané.

V pondělí dopoledne mě doslova šokoval email, který mě bohužel zastihl těsně před německými hranicemi.

Cituji: Od XXXXXX@atcomp.cz RE:objednavka(dle tel.domluvy) Vazeny pane XXXX, nejste registrovan v nasi databazi. Prodavame pouze do nasi dealerske site,nikoliv koncovym zakaznikum. S pozdravem XXXXX XXXXXX.

Ještě na českém signálu jsem stačil jsem odepsat z mobilu MMS na email, že mé registrační číslo je WR901XXXX a přihlašovací jméno XXXX a že mi tyto údaje přišly z emailu XXXXXXX@atcomp.cz a připojil jsem prosbu, že pokud nemůže objednávku vyřídit on, tak ať ji laskavě předá někomu v dané věci kompetentnímu. Odpovědi jsem se, jak jinak, nedočkal.
Co je to proboha za člověka? On mě zatěžuje otázkami, jestli zaplatím pár korun za dopravu a přitom to není schopen provést, ba dokonce ani samostatně objednávku předat někomu, kdo se objednávkami pro koncové zákazníky zabývá! A jsem si skoro jist, že to neudělal, ani když jsem ho o to obratem požádal. Navíc mi neporadil na koho se tedy mám obrátit.
Pokud se tedy u Vaší firmy vůbec někdo zabývá prodejem koncovým uživatelům...
(Nebo se snad musím stát Vaším dealerem, abych si mohl příslušenství koupit?)
Pan XXXXXX@atcomp.cz mě tudíž jen zbytečně připravil o čas. Upřímně lituji Vaší firmy, že takovéto lidi zaměstnáváte, jelikož je to očividně člověk neschopný nejen vyřídit triviální objednávku, ale neschopný ji dokonce posunout v jistě velmi složité hierarchii firmy k tomu správnému kolegovi.

Možná budete překvapeni, ale nikdy by mě nenapadlo, že půjde o tak velký problém. Již opravdu nechápu, co dělám špatně. Existuje nějaký osvědčený způsob jak si u Vás zakoupit autoadaptér(nebo nedej bože v budoucnu nějaké další příslušenství)?
Prosím poraďte!

Jsem dost často v zahraničí a přivítal jsem v Datartu přístup srovnatelný s firmami v USA, nebo v západní Evropě. Původně jsem totiž zamýšlel zakoupit notebook v Německu. Konkrétně notebook Toshiba, který se od mého současného lišil dvojnásobnou operační pamětí, grafickou kartou se 64MB RAM, mechanikou DVD/CD-RW a softwarovou výbavou v německém jazyce. To vše s cenou pod 1000EUR. Přes výkonové i cenové výhody zahraniční nabídky jsem se nakonec rozhodl pro Váš výrobek s tím, že vzhledem ke konkurenční nabídce na našem trhu šlo o zdánlivě nejlepší nabídku.

Ve spojených státech bych se asi nerozmýšlel a svůj notebook vrátil už po neúspěšném kroku 3. Dostal bych peníze zpět, koupil si nějaký jiný a o značku Premio či ATComp.. bych už nezavadil. U nás bohužel není tak vyspělý systém vrácení zboží a tak mohu maximálně podpořit bazarový prodej, čímž bych, ale zcela jistě ztratil velkou část investované částky.
Nicméně autoadaptér potřebuji teď a dříve nebo později budu chtít koupit další příslušenství. A pokud to s každou věcí půjde takto, tak toho asi raději nechám a zvolím značku jinou. Na zdlouhavé hledání prodejce a jeho následné ponižující doprošování, aby mi zboží prodal, skutečně nemám čas ani náladu. Ve Vašem vlastním zájmu Vás tímto z pohledu zákazníka vyzývám k nápravě firemní politiky a přístupu k zákazníkům.


S pozdravem
XXXX

Adresa:
XXXX

Email:
XXXX

*poznámka: zástupné znaky osobních údajů - XXXX

Na začátek dopisu >>>
Na první reakci AT Computers&JIPovu odpověď >>>

[VÍTEJTE ZDE]

[Cestování]

[Hračky]

[Odkazy]

[Návštěvní kniha]


HRAČKY

[Můj iPod]

[Moje Casio]

[Můj notebook]

[Moje PC]


NOTEBOOK MENU

[Notebok Premio]

[Premio - Pravní rada]

[Premio-dopis]

[Reakce AT&JIP]

[Premio-video]

[AMILO Pi 1536]

Ikona

Ikona webu

Credits

Mapa webu

JIP © 2012